???????? ????????????????????
Ένα ελαφρύ επιδόρπιο μετά από ένα βαρύ αμαρτωλό γεύμα… Συνήθως το φτιάχνω με ανανά αλλά και με φράουλες γίνεται εκπληκτικό!!! τύφλα να ‘χει η σοκολάτα…