Τα σπιτικά κέϊκ είναι μια υγιεινή και πολύ καλή επιλογή για κάποιον που θέλει να συνοδεύσει τον καφέ του με κάτι γλυκό. Εδώ σας έχω την δική μου πρόταση η οποία μάλιστα έγινε στο πι και φι γιατί περιμέναμε πιτσιρίκια στο σπίτι και δεν είχα κάτι να κεράσω. Αφιερωμένη η συνταγή στη φίλη μου Μπέττυ που την γεύτηκε πρώτη!