Pinsen er slut og det har været nogle helt fantastiske fridage. Solskin, milde vinde. Eksploderende blomsterflor i haven. Insisterende fuglefløjt. Langsom puls, hyggelæsning, middagslure, grillhygge, vennevisit og.......selvfølgelig kagebag. SKØNT! Elsker foråret for alt det skønne. Farverne og fridagene. Glæden og energien der genfinder sig i kroppen efter en lang lang vinter. Overskuddet er stort og